23. září 2012 - Nejhorší krkovice všech dob!

23. září 2012 v 16:08 | wwwholka |  JEJÍ ŽIVOT NA MAXIMUM
Týden na Sucháči s novým hárem jsem si perfektně užila. Zase jsem tam běhala bez podprsenky po kempu a seznámila se tam s profesorkou biologie, která nám pořád lezla do stanu se slovy: "Holky, nemáte nějaký pití?" Docela mě překvapilo, že "takový lidé" jezdí do (údajně) nejhoršího kempu v ČR.:D
Hned po příjezdu jsem se vydala za svou drahou někam ke Kroměříži. Musím uznat, že je to příšernost, jaké prachy po mně chtěli za jednu jízdenku, zvlášť když jsem kvůli jejich výlukám musela 3x přestupovat! Nakonec jsem úspěšně dojela a se slovy "máte to tu ve středních Čechách krásný", jsem vystupovala z vlaku. Ano, zeměpis opravdu není silnou stránkou mou, ani mého otce, protože když se mě ptal, kam to vlastně jedu, tak jsem mu odpověděla: "Kousek za Kroměříž. To je ve středních Čechách." A on říká: "Jo, to znám, tam jsem byl." xD

Takže jsem se opět sžila s dalším yorkshirem (opět Denisem) a snědla na večeři Bářino tuhý a nedochucený kuře, které jsem jí samozřejmě nezapomněla pochválit! Přesto že ještě ve dvě hodiny ráno měla střevní chřipku, ten večer jsme se vydaly do takového vtipného města na zábavu a pivní degustaci. Bohužel začalo hrozně pršet a my seděly s plnými půllitry a s dost nudnými lidmi pod deštníkem, načež jsme se shodly, že se musíme dostat do Kroměříže na nějakou party. Vlak odjížděl za 3 minuty, takže jsme si to sprintovaly v tom dešti s krýglama v rukách. Trochu ve stresu, ale stihly jsme to, vlak tam pořád stál. Asi pět minut jsme si pohodlně lebedily ve vyhřátém kupéčku, když najednou Bára zjistila, že sedíme v úplně jiném vlaku. V sobotu večer se ve "středních Čechách" asi nikam nespěchá, takže ten náš vlak jsme stejně v pohodě stihly. Ten liják mě docela znervózňoval, protože z nádraží ke klubům to bylo údajně 15 minut, ale Bára mě naštěstí uklidnila, že u vlaku stojí VŽDYCKY minimálně pět taxíků. Ve skutečnosti tam byl jen jeden, který nám ke všemu vzal jeden kluk, takže v té zimě a v tom nehorázném dešti (pořád s těmi pivy) jsme se vydaly na cestu smrti a utrpení. Hned u dveří klubu nás zpražil vyhazovač pohledem a říká: "Slečny, bylo vám vůbec osmnáct? Občanky prosím!" :D

Řeknu vám, to byl trochu problém, protože někdo (čti: já) ji třeba neměl, ale nakonec nás i tak pustil dovnitř. Celý tenhle klub byl katastrofa. Všude lidi 30+, všichni seděli v boxech, jak zařezaní a DJ si tam hrál sám pro sebe. Daly jsme si colu a vydaly se do dalšího klubu. Byly jsme už tak mokří, že nás zima ani déšť nemohly rozhodit. Zaplatily jsme dalších třicet korun a ocitly se v klubu s dalšími dvaceti lidmi. Čtrnáctiletý děcka tam "rapovaly" na Rytmusa a drsní hiphopeři tam předváděli rádoby pohyby, které se naučili doma před zrcadlem, ve stylu filmů Let's Dance a spol.xD Tak jsme teda seděly u baru, kolem nás lítali nějací třicetiletí chlapi v kvádru, kupovali nám pití a snažili se asi o to, kdo z nich bude víc trapnej. Když nám začalo být blbě, zavolaly jsme si taxíka a jely dom.

Druhý den jsme se vydaly na kolech do Kroměříže na nějaké slavnosti. Nebyla to žádná sranda, protože mi nebylo zrovna dvakrát do smíchu, hrozně mě bolel žaludek a na řídítkách jsem měla košík s hysterickým psem, který se pořád snažil vyskočit. Jelikož jsme neobědvaly, splácaly jsme italskou zmrzlinu, trdelník, burčák a jely zase domů. Taky jsme navštívily letní kino, kde nás bylo dohromady tak deset (vážně nechápu, kam se tamní lidi chodí bavit!) a o půlnoci jsme se samozřejmě nemohly zapomenout nechutně přežrat špekáčků, takže mi bylo zase blbě. Tohle byly tři dny, kdy mě bolel žaludek snad nejvíc v mém životě, protože když jsem doma, tak obvykle nežeru jako prase.
Aby se tohle dílo zkázy dokonalo, následující den nám Bářin sličný bratr udělal krkovici k obědu, ze které jsem vytáhla tasemnici (ve skutečnosti to byla škrkavka, ale to by neznělo tak dramaticky) a to jsem už doopravdy myslela, že se pobliju. Byl to můj nejhorší gastronomický zážitek. Ještě horší než babčin kapesník na kuchyňské lince. Závěrem bych řekla, že příjezd do Brna z Kroměříže, bylo doslova jako facka.:D

Po příjezdu domů jsme se odhlásila ze zkoušky z biologie a přihlásila se na poslední srpnový termín na chemii, protože jsem si nechtěla kazit září. Abych si opět získala srdce mé drahé Myše (čti: Lukáše), vydali jsme se začátkem září na kola do Českého Ráje. Nevím, co víc bych o tom psala, snad jen že moje lejtka dostala silně zabrat a moje vlasy po každé jízdě, díky větru, vypadaly jako lví hříva, takže jsem začala dobrovolně nosit cyklistickou helmu.xD Tu nejdelší a nejnáročnější trasu jsme si nechali na poslední den, ale bohužel jsme byli tak znaveni z předchozích pěti dnů, že jsme to nakonec zakempili v jedné hospodě. Vlastně bych to hospodou ani nenazývala. Dohromady čtyři balíčky brambůrek na pozdní oběd a večeři, a hrozně moc kvasnicových a lavinových piv. Cestu nazpátek mám v takovém mlžném oparu. Pak už si toho moc nepamatuju, jen to, že jsme se s Lukášem pokoušeli spolu vyspat a já se pořád smála, jak šílená a on mi řekl: "Hergot ženská!" xD Ten den vznikly pouze dvě fotky, o které jsem se rozhodla, že se s vámi podělím. Jejich autorem jsem já, a pokud byste měli zájem o portréty, svatební fotografie, tak se tomu určitě nebudu bránit, protože tady máte jasný důkaz, že i po pátém pivu jsem pořád schopna kvalitně fotit! :DDD

Zde se prosím zaměřte na kmpozici fotogragie. Nádhera!

Ano, a tady jsem se pokoušela vyfotit letící rogalo, pokud jste to někdo nepoznal!

wwwholka

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jestli jsi tu byl / a ...